فروشگاه ایرانیکان
اسم اعظم امام سجاد (ع) برای حاجت گرفتن
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

اسم اعظم امام سجاد (ع) برای حاجت گرفتن

 

زید پسر حضرت سجاد علیه السلام نقل می کند که حضرتش فرمود من به مدت بیست سال از خداوند طلب کردم

که اسم اعظم را به من بیاموزد . شبی چشمانم به خواب رفت و جدم رسول خدا صل الله علیه و آله را در خواب

دیدم . حضرتش فرمود : ای پسرم از خدا چه درخواست می کنی ؟ گفتم یا جداه اسم اعظم را . حضرتش فرمود:

 

يَا اللَّهُ‏ يَا اللَّهُ‏ يَا اللَّهُ‏ وَحْدَكَ‏ لَا شَرِيكَ‏ لَكَ‏ أَنْتَ‏ الْمَنَّانُ بَدِيعُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ ذُو الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ وَ ذوا ذُو الْأَسْمَاءِ

الْعِظَامِ وَ ذُو الْعِزِّ الَّذِي لَا يُرَامُ وَ إِلهُكُمْ إِلهٌ واحِدٌ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ الرَّحْمنُ الرَّحِيمُ‏ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِين

 

بعد از آن هر چه می خواهی در خواست کن . حضرت سجاد علیه السلام می فرماید  : قسم به آن کسی که

محمد را مبعوث کرد من عمل کردم و تجربه نمودم و دعاهایم مستجاب شد . زید می گوید : من نیز تجربه

کردم عیسی پسر زید نیز می گوید : من نیز تجربه کرده ام احمد پسر عیسی نیز می گوید : من نیز تجربه

کرده ام و مطلب همان است که گفته اند .

 

 

 

منبع :بحارالانوار ج ۹۳  ص ۲۲۷ و ۲۲۸

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:اسم, اعظم, امام, سجاد, (ع), برای, حاجت, گرفتن, :: 19:17 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 211
بازدید دیروز : 528
بازدید هفته : 1093
بازدید ماه : 1044
بازدید کل : 163365
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1